Rólunk

Ismerjen

meg minket

CÉGTÖRTÉNELEM

A felhasználói igények kiszélesedése váltotta ki azt az igényt, hogy létrehozzuk személy,- és vagyonvédelmi vállalkozásunkat. Cégünk 2000-ben alakult, központja Székesfehérvár.

 A szervezett keretek között történő értékesítés, installálás és a már több éve együtt dolgozó magasan képzett szakember gárda biztosítja számunkra a lehetőséget, hogy a biztonságtechnikai piacon a vezető vállalkozások között legyünk jelen.

 TEVÉKENYSÉGI KÖR

Riasztó, tűzjelző, videofigyelő rendszerek telepítése, műszaki és vagyonvédelmi távfelügyelete. Beléptető rendszerek. Adatvédelem .

 GARANCIA ÉS KARBANTARTÁS

A biztonságtechnikai rendszer valamennyi elemére 12 havi garancia érvényes, amely időtartam teljes körű karbantartási megállapodás esetén 36 hónapra nő.

A rendszerek karbantartását és a hibaelhárítást a legfelkészültebb szakemberekből erre a célra felállított szerviz/dokumentáció csoport végzi. A hibaelhárítás garantált határideje alapesetben a hibabejelentést követő munkanap vége, „expressz javítószolgálat” szerződés keretében ennél rövidebb idő is meghatározható

Cégünk rendelkezik a vagyonvédelmi tevékenységhez szükséges Rendőrhatósági engedéllyel, tagja a Vagyonvédelmi Szakmai Kamarának, valamint rendelkezik a tevékenységhez szükséges felelősségbiztosítással.

Referenciánk nagyrészt magánszemély megrendelőből áll, ahol természetesen nem csupán telepítést végeztünk, hanem karbantartást, illetve szervizelést végzünk.

Referenciánk másik része cégek vagyonvédelmi igényeinek kielégítése, hotelek, panziók vagyonvédelmi és tűzjelző rendszerének telepítése és karbantartása.

Alba-Őr Security Kft.